hahah, helt jävla otrolig

Känner att jag måste uppdatera, händer ganska mycket nu men bara onödigt att skriva om de :)

Idag vaknade jag med ett strålande väder utanför fönstret.
Så jag tog en snabbfika och tänkte ut och ta kort! Och förvånadsvärt så ville min pappa skjussa mig till spikbodarna för att ta kort. Han sa att det "fina" hade försvunnit sedan han hade varit där, men jag fotade ändå. Sen skjussa han mig till sjön.
Här kommer lite bilder från dagen!





Den första och andra bilden är photoshopad, men inte dem andra fyra :)



Senare på kvällen så fick jag sms från Marielle :D Hon ville vara med mig, så jag va med henne ett par timmar, vi skulle gå ner på hemköp på 10 minuter och resan dit va fan det roligaste på länge! :P


Och jag är fortfarande pepp till Bloc Party!


Kommentarer
Postat av: elssss

åh! bilden längst upp till höger gillade jag starkt! duktigt hurru du :)

2008-12-14 @ 00:43:43
URL: http://elssiee.blogg.se/
Postat av: Niklas

Min pappa ville också ta med mig ut och fotografera den dagen ^^

2008-12-15 @ 07:52:17
Postat av: jen

sjukt snygga bilder!

ååååh, skaru på bloc party?

2008-12-30 @ 22:33:34
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0