framtid

Bara jag som tänker mycket på framtiden?
Jag gör det i alla fall, jag skulle vilja ha nya tider. Först och främst vill jag gå ut gymnasiet.
Det är mycket jag vill göra i mitt liv, jag hoppas det mesta går i uppfyllelse för de skulle göra mig lycklig. Men två av dem sakerna jag vill göra är väldigt svårt, i alla fall med dem kontakter jag har här i Östersund, helt fel. Jag skulle vilja känna fler människor som vill/göra samma sak som jag, det skulle vara ruggit roligt.

Vad har jag för planer? En tjej som är otroligt stark i insidan, det vinner lätt mot utseende. Ett bra och roligt jobb som man kan se fram emot. Det är fler saker jag vill som jag inte vill skriva, ännu. Kan vara anledningar som pinsamt och svårt, att folk tror jag är dum som tror att jag kan göra det. Men ingenting är omöjligt, värt ett försök, man lever bara en gång.
Man ska ta alla chanser i livet, det är nog värt de.
Jag är nog annorlunda när de gäller kärlek, jag vet inte varför men det bara är så. Jag vill bara väl, och hoppas att den som blir min tjej/fru har tålamod nog att orka mig, men det borde inte vara några problem om den älskar mig.

Det är nog många andra som har framtidsplaner, skulle vara roligt att läsa om era framtidsplaner.



The Beatles - All You Need Is Love

Kommentarer
Postat av: Burken

intressanta tankar

Ser ut som magnus zidén på bilden :)

2008-07-03 @ 18:22:59
URL: http://kanskemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0