Gotlands resa 2

Resan gick bra, jag och Elias sov till Stockholm och käka på burger king!:D Världens godaste fast food <3
I bilkön till båten så kom det en stor fet jävla Cadillac som var svart med feta silverfälgar. Den såg ungefär ut såhär

 
Dem spelade as hög musik och gled in i kön och vifta med händerna med brudar i baksätet. Det var brats fast 40+.

Hahhaha, det bästa med hela resan va ju självklart när vi skulle åka båt.
Såg ett gäng brats som kallade sig "Dlx Aparell", dem va ju påväg till Gotland för Stockholmsveckan. Men det roliga va ju att det här gänget stod och dansa till sin jävla fjortis musik och tyckte dem var snygg. Ingen av dem va i målbrottet. HAhAHA så sjukt jävla roligt...

Vi har 5 tjejer som grannar, fast det är bara en utav dem som är "snygg". Den andra va lite halvtjock :P.
När vi kom in i våran lägenhet så kunde vi se deras hylla från vårat fönster :)
Och min låtsas mormor har skrytit så jävla mycket om mig för dem så nu vill dem säkert att jag ska spela gitarr och grejjer. De är SKIT JOBBIGT men jag tänker inte spela något för dem ändå.

Det är fint väder och alla brats och tjejer är i stan. Jag och Elias har fortfarande svårt att hitta på något att göra. Men vi har varit ute efter stranden ett par gånger och sen cyklade vi efter fester på natten. Men vi fann ingenting, fast de kommer bli mer antar jag eftersom de är Stockholmsveckan.
Idag köpte jag en jacka på Lyx. Där säljer dem skitdyra märkeskläder billigt. Han i kassan sa att en t-shirt som kostade 400 på affärn kostade 1100 kronor egentligen. Så där gör man verkligen fynd!
Och sen träffade vi Sara Lumholdt och vi pratade nästan med henne för hon va i samma diskution som mig och kassören :D


 
För dem som inte vet vem Sara är så är det tjejen som sitter till vänster, hon som bilda A-teens tror jag.


Jag köpte en jacka också som jag tyckte va jävligt snygg, och så hittade jag ett par skor som jag kanske ska köpa sen :)
Fanns mycket snygga kläder :D fast bara 2 bra affärer. :(




Dagens.
The Beatles - I'll Cry Instead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0