hem ljuva hem

Nu är man hemma igen efter en resa på Gotland.
Det är skönt att komma hem, jag vet inte varför men jag gillar att vara hemma. Det känns bra då

Ända sedan jag åkte (Söndags) så har jag knappt lyssnat på beatles! =(
Men nu är jag igång med beatles lyssnandet igen och ska lägga in en youtube länk på en av mina favoritlåtar.

http://youtube.com/watch?v=riOnVUJAo3k - Vet tyvärr inte hur man lägger in filmer i inläggen ännu men jag ska ändra på det så fort jag vet hur man gör!

The Beatles - Don't Let Me Down

Kommentarer
Postat av: Niklas

1) Gå in på klippets sida på YouTube och kopiera hela koden (från <object width="425" height="350"> till </object>) från textfältet med etiketten Embed.



2) Logga in på Blogg.se och öppna som vanligt ett nytt inlägg (Postning > Inlägg). När du vill infoga klippet klickar du på knappen som det står HTML på (direkt till höger om knappen man trycker på för att infoga en bild). Ett poppuppfönster med inläggets HTML-kod öppnas. Klistra in YouTube-koden på lämpligt ställe (Om du inte vågar gå in i HTML-koden och stöka kan du klistra in YouTube-koden längst ner i dokumentet.) och klicka sedan på knappen Uppdatera så sparas dina ändringar. Fönstret stängs automatiskt.



3) Klika på antingen Spara som utkast eller Spara & publicera. Klart! :)

2008-07-20 @ 01:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0