skyes are blue

Idag är det fint väder igen, fast det kändes bättre igår. Idag var de molnigare på den östra sidan men den västra var klarblå.
VI var aldrig på stranden idag, vi hyrde en tandem (stavning?) cykel istället och cyklade 5-6km till min morfars hus för att prövbada poolen. Fast vi va inte där mer än en timme för vi skulle in till stan och träffa okänt folk! :o

När vi kommer in till stan träffar vi "Maria" och hennes kompis Malin som skulle köpa ut åt oss, vi ska också på deras fest imorgon. Så vi hände med dem i två timmar, käka glass och kollade in hennes lägenhet.
Maria är 18 år och hennes kompis 20. Maria kommer ta studenten om 2 år och Malin kommer ta studenten samtidigt som oss. Vilket innebär att båda har gått IV och gått om några klasser på högstadiet.
De känns fortfarande lite läskigt att festa med henne och hennes kompisar, men de ska nog gå bra!

Ikväll har vi inga planer än så länge men vi finner nog på något att göra.

Imorgon ska vi därimot till stranden! kanske få lite bränna om vädret håller i sig :)

Här kommer lite bilder som jag tog igårkväll :) Jag hade ju inget stativ och så men dem duger!





Jag blev inte så jätte nöjd men dem blev väl helt ok :)


Kommentarer
Postat av: Niklas

Var försiktiga nu, pojkar!

2008-07-15 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0