snart helg

Snart är det helg igen och jag jobbar för fullt, men jag har bara en vecka kvar med jobb efter den här veckan.

Bortsett jobbet så har jag härliga kvällar, de är skönt att man gör något annat än att bara sitta inne på sommarlovet. Man vill ju inte ha ett tråkigt sommarlov, utan man vill vara med kompisar. Det kan vara svårt att hitta på något eftersom det inte finns så mycket att göra i stan, men sen jag kom från Gotland har de varit roligt.

Jag har inga planer på sommarlovet förutom att åka till Gotland med Elias och Yran då, jag tar allt annat som det kommer.
Jag vet inte vad jag ska blogga om men jag hoppas jag kommer på något snart.
hejråå

The Beatles - I Should Have Known Better

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0