Stupid I

Känner mig så jävla dum och värdelös nu.
Jag gör bara saker fel hela tiden, måste lära mig att tänka mig för. Jag vill aldrig göra mina vänner LEDSEN med mening. Men på ett eller annat sätt lyckas jag. Och det här skulle jag kalla för "kärlekfas 2".
Kärlek, kan någon förklara vad det är för något.
Jag blir ledsen ifall någon vänder ryggen till mig och inte vill se på mig, då tror folk jag är någon jag inte är.
Jag kan aldrig sluta gilla någon, och jag hoppas detsamma.

Den här dagen börjar verkligen inte bra.

Hoppas du förstår mig, jag vill inget illa. Jag vill göra det som är bäst för oss.

The sun is up, the sky is blue
t's beautiful and so are you


The Beatles - I'm A Loser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0