yran

Jaa de va längesen jag bloggade nu.

Varför jag inte har bloggat är för att jag har varit upptagen hela tiden, och den tiden som jag har suttit vid datorn har inte räckt till att skriva blogg för det krävs tid.

Jag har varit med Julia varje dag<3 det känns bra, känns som att man kan hitta på saker med henne hela tiden, sen har jag letat efter en piga också som kan laga mat och tvätta åt mig *host*julia*
Hon är för bra för mig.

Och äntligen har sommaren kommit, grymt skönt med sol varje dag så man kan bada och få lite färg på sig.
Sen har man fått sin lön då. Fick 10 000 SEK!
Jag vet inte vad jag ska göra med dem, men jag kanske ska på en Stockholmstripp med Mattias och handla lite kläder. Annars blir det tåg till Sundsvall någon dag.

Igår hände något konstigt. Jag var så otroligt IQbefriad. Jag vet inte om folk tycker jag är dum i huvudet eller om jag bara är rolig när jag är så.

Dem kvällarna som jag har varit nere på stråket så har jag bara känt hemlängtan, är inge pepp alls på yran i år som jag brukar vara. Jag brukar alltid längta till yran.
Men idag så känner jag mig väldigt svettig, hungrig och sjuk så jag ska inte gå på yran i år. Sålde mina 3-dagars biljetter till Julia.
Så jag ska vara hemma och ta det lungt och försöka bli frisk.

  <3

Tagna med Johan och min kamera

Nu måste jag gå, ska äta och dusha sen ska jag ut i solen tror jag.


The Beatles - All The Lonely People

Kommentarer
Postat av: Niklas

Nä, men fan vad tråkigt! Men man känner som man känner...

2008-07-31 @ 13:53:12
Postat av: Sanna

Men vad trist att det inte blir någon yra.. Men jag känner fan lika, haha jag är inte heller så värst pepp. Så in i helvete mycket folk överallt man får ju ingen tid att andas. Som tur är blir det bara 1 dag för min del. Krya påre!

2008-07-31 @ 17:56:05
URL: http://sgavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0