For ma

Jaa, imorgon bitti ska jag och farsan bila ner till Gotland vi får väl se hur rolig den resan blir utan gratis sms och med jävla halsont och hosta.

Ankomsten på Gotlandsön är halv 10 på kvällen, det låter orimligt om vi åker hemifrån klockan 08:00. Jag hoppas vi kommer fram tidigare, annars kommer jag bli förlamad i stjärten.

Ska jobba där en vecka är de tänkt. Vi ska bygga ihop IKEA möbler, måla/tapetsera och lägga golv i lägenheter. Jag kommer spendera den mesta tiden på att måla morfars hus som kanske är 2/3 delar av mitt hus, den ska målas 2 gånger så de är inget jag ser fram emot eftersom jag ska måla det själv.
Jag kommer antagligen jobba mer än 12 timmar varje dag för att hinna få allt gjort.
Fast de tycker jag är bra, då får jag snabba pengar!

Vet inte om jag kommer ha tillgång till internet där men vi får hoppas de! Annars kommer jag tillbaka om en vecka.

Herrå




Kommentarer
Postat av: Niklas

Ha det så trevligt!

2008-06-22 @ 02:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0