Gotland

Fyfan vad jobbigt det var att kliva upp imorse, skit trött efter resan.





Idag har de varit varmt som skjuttan! I alla fall om man jämför med hemma där de oftast är kallt.

Och vi gjorde vi fan inte mycket, möblera om lite, lasta in våra saker. Och allt jävla virke till fasaden fick jag bära in, tog fan 2 timmar nästan (bara plankor).
Farsan spacklade sovrummet lite och jag fick störa runt lite och bära lite saker hit och dit.
Ja det blev ju ingen målning och så idag, det blir imorgon.
Blå himmel hade vi också! Känns skönt med lite sol nu, har varit så dåligt väder i Östersund, man har ju saknat solen.

Jag ska låta bli att blogga om jobbet här nere på Gotland fram till fredag, för då kan jag sammanfatta allt och visa "efter" bilderna då.

Här är några "före" bilder, men det är inte säkert vi hinner renovera alla rum innan vi åker hem.





Just det, dagens beatles låt får bli Drive my car, sitter ganska bra i huvudet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0