Tjejer

Det är inte många tjejer som är lätt att förstå sig på, ibland önskar man att man kunde veta hur tjejer tänker och tycker.
Vissa kan man läsa som en öppen bok, andra inte.
Det finns både bra och dåliga saker med tjejer.
Det är ju bra att dom inte är kille :P, dem är snäll och vill väl. Och som omväxling till killar så kan man vara med tjejer, dem är flummiga och tycker oftast att man är rolig/gullig. Dem flesta är lätt att prata och umgås med o.s.v
Som dem flesta tjejer, så irreterar jag mig på att dem snacka om snygga killar hela tiden som bara finns på film och bor i USA. Visst jag tycker de är helt okej och normalt att dem tycker att vissa killar är snygg, såsom vi killar tycker att tjejer är snygg. Men vi killar håller de för oss själva i alla fall, jag tycker att tjejer ska hålla de för sig själv eller med sina tjejkompisar.
Och att dem drömmer om att få gifta sig med personen o.s.v. Jag tycker inte om att tjejer skriker och har sig och säger att dem ska träffa personen innan man dör, den vill ha sex med han och han.
Och att man har väggen full av affisher med killar och massa tvättbrädor tycker jag är löjligt, dream on, ni kommer aldrig få träffa personen, ni vet inte hurdan han är.

Aja skit samma, det är såhär jag tycker i alla fall. Ni må tro att jag är avundsjuk men det är jag inte. Tro mig eller ej.

Tjejer som tror så här om killar borde veta bättre...

killar säger: jag gillar dig !
men menar: dig + 15 andra...
killar säger: va snygg tröja du har!
men menar: du vore snyggare utan...
killar säger: va snygg och söt du är!
men menar: hoppas jag får henne i säng...
killar säger: det blir våran lilla hemlighet!
men menar: våran + Mina polare...
killar säger: jag älskar dig!
men menar: tills jag hittar en ny..


så jävla falsk, inget stämmer. Inte in på mig i alla fall.
Det finns bra killar också.

Dagens låt får bli..

The Beatles - Dear Prudence


Kommentarer
Postat av: h

klart det finns bra killar också. det finns oftast fler såna. men på samma sätt som det finns bitchiga tjejer i världen finns det nog killar som tänker sådär

2008-07-03 @ 01:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0