hallow

Eftersom det har tagit en ganska lång tid med att få bilderna från Halloweenkvällen så har jag inte kunnat blogga :(
Men nu har jag fått en del bilder i alla fall, och kommer lägga upp fler sedan när jag har fått alla.

Det var halloweenfest hemma hos Erika, och det var sjukt mycket folk som vanligt.
Jag, Elias och Markus Green köpte tre "latex/gummi" masker på hobbyboden, med olika utseenden såklart.
Dock var det bara jag och Markus som hade gubbklädsel, Elias hade inget hemma som kunde passa bra (Tror jag)

Av oss tre så har jag bara bild på mig än så länge, men lägger upp på Markus och Elias senare...



Man träffade massa folk man kände där, och en massa OLIKA utklädnader(?).
lite bilder...

 

Oskar, Linda, massa folk och Oskar S. Va där



Niklas, Jotto, Simon och Johan var på festen!

 

                                Rasmus, Anton, Julia <3, Jotto, Johan

                                                  

                                        Sebastian as V for Vandetta!


Jag tror faktiskt att man hade kunnat göra kvällen till något roligare än va den var!
Så rolig var den inte, men roligt att träffa folk

Hejråå

Kommentarer
Postat av: Julia

Du var en söt gubbe:)<3

2008-11-05 @ 18:05:30
URL: http://juliaeatworld.blogg.se/
Postat av: äm

haha jag trodde sebastian var zorro

2008-11-05 @ 18:42:00
URL: http://eeeems.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahahah snygga bilder. Rasmus & Anton såg roliga ut.

Och Johan pratar i telefon med både mössa och luva

på sig med mobilen ytterst, jävla neger!



Men funny pics :D

2008-11-05 @ 23:19:43
URL: http://sgavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0