endness

Ja nu är ju tävlingen över, och jag har helt glömt bort att blogga! :(
Jag vann med 26p, vet dock inte vad alla andra hade för poäng.

Tävlingen gick ut på att.
Man INTE fick säga "Vem, Vilken, Vilka" i en fråga eller i ett svar. Och om man råkar säga något av orden så får någon av "motspelarna" säga KUKEN, då får den poäng. Men det gills bara om man pratar i personform, alltså man måste prata om någon, några.
Det finns några småregler som är oviktig om man inte är men och tävlar så dem tänker jag inte skriva upp! :)

Foto: Johan Björk :)

Jag ser smått drogar ut, gör jag nog i vanliga fall...


Sen hade jag och Johan ASKUL efter skolan idag :D
Vi tryckte in vårat nya skåp på toaletten för vi tyckte de var smidigt om man skulle kissa/snyta sig. Då kunde man göra det samtidigt helt enkelt!
Aldrig skrattat så mycket på länge!





Tyvärr har jag inget mer att skriva just nu :( Är en del att göra i skolan och så. Men jag ska försöka fortsätta uppdatera!

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAHA

2008-10-01 @ 19:39:17
Postat av: Julia

och du förresten, Jag älskar bilden :)

2008-10-01 @ 21:05:07
Postat av: Sanna

Hahaha ni är ju störd

2008-10-01 @ 21:50:01
URL: http://sgavelin.blogg.se/
Postat av: sanna såklart

hihi, jag vill se skåpen på toaletten:)

2008-10-02 @ 08:27:06
URL: http://sannalinneamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0