nonough

Igår så sjöng jag och Viktor "Somliga går i trasiga skor" av Cornelis Vreeswijk på folketshus, det var konsär för en insamling av pengar till rädda barnen. Jag själv tyckte det skit skit, jag gick runt i fyra dagar och mådde dåligt, jag var nervös också.
Jag hade inte tänkt att vara med först men jag vet inte vad som fick mig att vara med ändå.
Såhär på efterhand känns det bra, men det var ett helvete påvägen dit.
Jag fick beröm av Julia, hon tyckte jag var bra för hon hade aldrig hört mig sjunga seriöst fören nu.




Någon dag vill jag sjunga Beatles.


Nu är det lov, men det betyder inte att de inte är några läxor, för produktutveckling har prov efter lovet, och jag kan inte ett skit så jag måste träna!
Vad som händer vet jag inte. Kommer var med Julia den mesta delen av lovet, sedan kanske det skulle bli något slag av middag med vänner.
Vi får se!

Tack, o  hej

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker om dig, glöm aldrig det :)

2008-10-24 @ 17:37:52
URL: http://juliaeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0