Nossnahoj Saile



Nu kan jag uppdatera igen tack vare Elias som hade "film knytkalas".
Det kom en hel del människor och vi kikade på film, spelade gitarr, lekte och spelade guitarhero!
Det var lite drygt i början om jag ska vara ärlig, men samtidigt mycket trevligt med allt umgänge som fanns på plats.
Fram mot natten blev allt bara roligare.

Här är en liten del av alla som var där.


Vi såg en Jalla Jalla här tror jag. Den har jag aldrig sett förut.
Jag gillar skådespelarna och filmen var helt okej!
3/5 ger jag den, den var lite småseg men en del scener var underhållande.

Jag hade huvudverk efter allt jävla spelande på instrument. 2 Gitarrer och ett piano spelades nästan konstant, med hårda slag vilket inte är det vackraste.

Huvudverken gick över fortare än jag trodde och jag var aktiv igen.
(På bilden nedan har jag faktiskt huvudverk)


Nog om huvudverk.



(O.B.S) Läs igenom texten och kolla på bilderna i ordning.

Efter att ett antal bjudna gäster hade lämnat Härke så blev spänningen plötsligt mycket spännande och nyfiket.









MEN VAD ÄR DET EGENTLIGEN SOM HÄNDER?!





JA, JAG RÅDER ER ATT INTE MISSA MITT NÄSTA BLOGG INLÄGG MED FORTSÄTTNINGEN AV DENNA SPÄNNANDE HÄNDELSE SOM HÄNDE SENT PÅ NATTEN HEMMA HOS ELIAS, I HÄRKE, ALLTSÅ MITT UTE PÅ LANDET.



Om ni verkligen vill veta vad som hände.... ?







Kommentarer
Postat av: Burken

Vare nån som duscha :O

2008-10-05 @ 22:03:25
URL: http://kanskemin.blogg.se/
Postat av: randig tröja

:O:O:O ojoj, det här var minst sagt spännande!

men kim, jag plågas av att se att du stavar fel

på ordet huvudvÄrk, upprepande ggr dessutom....

2008-10-06 @ 21:33:21
Postat av: Anonym

haha kim huvudverk?

2008-10-09 @ 09:04:49
Postat av: Niklas

Det är lustigt när man sådär lite halvmalligt påpekar någons stavfel samtidigt som man själv varken använder versaler eller punktering korrekt.

2008-10-09 @ 22:14:56
URL: http://tantfarbror.blogg.se/
Postat av: Julia

Kunde inte sagt det bättre själv niklas!

2008-10-11 @ 10:10:17
Postat av: Anonym

haha jäklar, vad ägd jag just blev!

2008-10-11 @ 11:20:58
Postat av: jotto

veeeeeerk. veeeeeeeeeerk. jag får huvudverk :)

2008-10-17 @ 15:51:20
URL: http://jottolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0