I feel fine

Bara en dag till återstår av mitt sommarjobb. Känns verkligen skönt att slippa skiten, och imorgon blir nog den jobbigaste dagen. Vi ska måla fönster hos några pensionärer som är senil och obehagliga eftersom dem tar på en... Sen måste man säga samma sak 100 gånger och fortfarande fattar/förstår dem inte.
Men sen är det lov i 1½ vecka, så börjar skolan igen :) :(

Körkortet är på G också, farmor och farfars bil står och väntar på att jag ska få körkortet. Nej jag FÅR inte bilen, men nästan. Jag får låna den precis när jag vill och den kommer antagligen stå parkerad på våran gård eftersom ingen använder den och att farmor och farfar är för gammal.
Det är en Volvo 740 GLE, bra första bil så det är absolut ingenting att klaga på. Men jag skulle inte ha köpt en sån bil om jag fick välja, det är bara bönder som kör sånna bilar...
*safety*

Känns som att sommaren börjar ta slut också </3 Det börjar bli kallare i luften..

Såg Harry Potter igår också, bättre än väntat och värt pengarna. Tänker INTE spoila heller, bara dålig stil, vilken vissa personer har! :@


Jag tror inte att det finns något mer att säga idag

godnight addict



Kommentarer
Postat av: redhead aka. teknikchick

världens finaste pojkar, puss på er

2009-08-31 @ 13:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0