palla

För en gång skull så känner jag en anledning till att blogga.. Eller så har jag bara lite att göra. Ja det har jag ju...

Kliver upp drygt halv sju på morgonen, hur jävla trött som helst bara för att ha 2x körlektion. Det gick bra, förutom att jag glömde blinka i varje korsning ungefär... Brukar aldrig glömma sånt men idag vaknade jag nog på fel sida.

När jag kommer hem igen så går jag och lägger mig. Sen när jag kliver upp så har mamma och brorsan varit på stan och handlat hem lunchmat, och ingen hade väckt mig och fråga om jag också skulle ha mat. Jag vill ju inte äta frukost IGEN, och det fanns inge mat hemma förutom pytt i panna och det har jag säkert ätit tre gånger den här veckan så det ville jag ju inte ha... Och mamma vägrar skjuss mig någonstans för att köpa lunch, som VANLIGT så säger hon åt mig att ta den där jävla cykeljäveln som jag har cyklat på 10 gånger per dag. Och jag har ingen jävla lust att åka ned på stan själv på en jävla cykel ochj sen hem igen och äta kall mat...... Det är sånna här tillfällen man vill ha körkort, NÄE juste jag är ju fan inte ens 18 än.



Jag kommer nog vara sur den mesta delen av dagen för jag har inget att göra och alla jobbar... så jag kommer sitta hemma och inte göra ett jävla skit. Och bara för att jag är så jävla sur så kommer jag inte äta någon jävla frukost heller så jag kommer vara hungrig tills jag ska äta middag... Förvånar mig inte att de blir kolstut med bruna bönor bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0