yeah

Lite mer än en vecka till skolan och ledig från jobb. Så just nu känns de som att man väntar på att skolan ska börja, men det är inget jag direkt längtar till. Att börja skolan ska bli roligt och tråkigt på samma gång, men jag hoppas att de överväger till roligt nu när vi slipper all jävla mattematik (nästan). Ska bli kul med ensamble i alla fall, de längtar jag till.

Just nu sitter jag och äter mat, ska strax ner på stan med Johan och fixa någon nyckel till Gold's Gym. Vi ska upp på fyrvallen (?) och träna sen, jag och Johan kommer att sakna våra kaggar :( men dem får komma tillbaka till nästa sommar! :)

Sitter här och chillar och lyssnar på Pie Jesu - Motoboy. Jag sitter och längtar tills jag fyller år och får körkort! Längtar som ett jävla as. Om man ändå va 1 dag äldre ;)



Det borde finnas mer att göra på dagarna nu när det är så nära skolan. Och det borde vara mer sol så man KAN göra något, men nu är ju snart sommarn slut igen och det blir nog inte så mycket mer värme känns det som.

aight, gjorde ett försök med att uppdatera min blogg nu. Jag tror att jag har skrivit tillräckligt nu, och jag kommer inte på något mer att berätta

cya lata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0