finkallt

NU, kommer äntligen en uppdatering av bilder!



Stack ut och skulle fota idag vid 13:00 tiden.
Jag gick en sväng och hade inte en aning om vad jag skulle fota. Men jag tänkte gå ner mot sjön och ta lite bilder, även fast de va kallt som satan!

Här är lite bilder som jag tog i mina kvarter.



Träffade Maria på vägen ned! :] Det var längesen man såg henne, hon visade i alla fall sin lägenhet, fett nice, vem vill inte bo i lägenhet liksom. Så jag blev avis. Kände mig dum som va tvungen att gå efter en minut besök, men jag var tvungen för att Johan skulle övningsköra till Stocketitt, där Elias, Hannah, Annika och fler jobbar. Vi skulle dit för att hälsa på Elias!

Här ser vi Johan övningsköra :P



Det var smått roligt.



Vissa tycker det är roligt att vara med på bild (Johan, skrattandes) andra inte. :P


Vi träffade Elias, Hannah och Annika på stocketitt och vi satt inomhus och värmde oss. Träffades Elias föräldrar också. Vi gick ut och fotade lite. Sen ringde vi om skjuss hem :]

Och här är bilderna från Härke och påvägen hem!






resten av bilderna jag tog är ointressanta, om inte dem jag redan lagt upp är det :P


Det var nog allt för idag!
Hejrå

Kommentarer
Postat av: Burken

Gillar bilden på mig när jennie inte vill vara med :D

2009-02-01 @ 23:01:27
URL: http://kanskemin.blogg.se/
Postat av: vik

mysiga bilder!

2009-02-03 @ 22:20:01
Postat av: Anonym

jag kanske också jobbar där:O jag jobbade där först :'(

2009-02-12 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0