Så jävla uttråkad

Igår hade jag inte ett skit att göra, och böckerna var på skolan. Så jag hade inte ett piss att göra...
Vad i helvete gör man om man är uttråkad? Jag gillar inte att se på TV, bara massa skit jämt, hade lessnat på att spela gitarr, finns inget att göra på datorn, förutom att ständigt spamma bilddagboken och facebook och vänta på att någon förändring sker. Och det är inte alls roligt.
Så jag gick ett antal varv i huset och kollade vad övriga familjemedlemmar gjorde, och käka lite bananer.

Idag sker SAMMA sak, jag har ingen aning om vad jag ska göra, men jag funderar på att dra på affärn och handla något. Och dra igång en rulle på datorn.



Fast idag har jag med mig böckerna, men jag orkar inte plugga :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv

2009-02-05 @ 19:07:33
Postat av: sanna såklart!

du är ju inte ensammen i alla fall, haha

2009-02-05 @ 22:04:59
URL: http://sannalinneamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0