Vad väntar jag på?

Bara jag som vet.

Man skulle kunna sammanfatta mig som "nowhere man"

He's a real nowhere Man,
Sitting in his Nowhere Land,
Making all his nowhere plan
for nobody.

Doesn't have a point of view,
Knows not where he's going to,

He's as blind as he can be,
Just sees what he wants to see,





Plugga var det också. Har omprov i matte. 2 kemi prov (varav ett av dem är omprov i halvkurs) produktutveckling prov, ett kapitel vi har jobbat med sedan några veckor innan jullovet.
Så jag måste plugga, men idag orkar jag inte, vet inte om jag orkar något idag.


Får se hur de blir med kvällen..


You only give me funny papers.
Saknar sommaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0