ending

aofan. Vill börja med att säga att vårat nya schema äger! Aldrig haft så bra schema sedan jag inte ens kommer ihåg!
Jag kunde inte bifoga in bilden så jag skriver istället.

Måndagar: Börjar klockan 11:40 och slutar 16:20
Tisdagar: Börjar 08:15 och slutar 13:20
Onsdagar: Börjar 09:55 och slutar 13:35
Torsdagar: Börjar 08:15, dock så har jag rast från 09:45 till 12:15. Slutar 15:25 om inte klassråd (slutar då 16:05)
Fredagar: Börjar 08:15 med ca. 3 timmar musik! och slutar 13:20

älskar mitt schema!


Igår skulle jag hjälpa farsan med att ta kort på hans HD som står på frösön, så vi passade på att häla på farmor. Men jag kände mig taskig som var tvungen att ta bussen för att hinna med PC:s klasskonsert!
I alla fall, när jag satt och väntade på bussen så lekte jag lite med min kamera, och fick den här bilden på ramen!




Glömde ta kortet med RAW+ men den blev bra ändå tycker jag!


Och nu kommer lite bilder från konsären. Då jag hade Mattias som sällskap






                                   


Varför bilderna är "brusiga" kan bero på det höga ISO värdet. Det måste vara högt när man är i mörka rum och inte använder blixt, och då blir korten brusiga.



Varför fortsätter jag om det gör så ont


hade nog inte mer att tillägga! harebra

Kommentarer
Postat av: Burken

gillar gittaristen på första bilden

2009-01-15 @ 07:50:50
URL: http://kanskemin.blogg.se/
Postat av: Anonym

för när man känner starka känslor så känner man sig mer levande. en teori bara

2009-01-15 @ 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0