eveee

Japp, önskar er alla ett gott nytt år :)
Mitt nyårslöfte är att försöka bli en bättre människa, och uppfylla en del saker.
Vad blev erat? :P

Aja, trodde faktiskt nyårsafton skulle vara lite bättre än den blev.
Man gick runt på stan och letade någonstans att värma sig, men de va bara kebab öppet. Och så var allt annat stängt, sen senare på natten blev man kvarlämnad, så jag fått gå hem, men de va lika bra eftersom jag frös som en jävla gris.
Nästa år blir det att vara hemma i alla fall!


Jag vet att många hatar Jim Carrey för att han är överdriven :( själv tycker jag att han är den roligaste killen på jorden :D
Jag ska länka en film på han som jag tycker är rolig, om jag får in den så..


Kommentarer
Postat av: Niklas

sjukt flippat!!

2009-01-01 @ 14:49:35
Postat av: Sanna

HAHAHA alltså jag älskar han, jag vill att yes man ska komma ut på torrent, haru sett den?

2009-01-01 @ 16:00:46
URL: http://rocafella.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0