I need someone to love

Idag vaknade jag, och för ovanlighetens skull fanns det ingen gurka!
Så jag gick på affärn i det fina vädret.

När jag kommer fram till gurkorna så såg jag den mest perfekta gurkan :D så jag slog till och köpte den.
Såhär såg den ut



Är den inte perfekt? JO


Men sen, det coola va att när jag skulle betala den så kostade den 13,37 kr ! :D
Så jag börjar tro att det är ödet för något...
Bevis nedan!



Det står 13,50kr men det är för att det är avrundat, så kolla på dem små texterna så ska ni hitta 13,37!


aooch..

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

AWSOME! :P

2009-01-04 @ 02:00:43
Postat av: julia

det bästa är att du skriver om en gurka :D :D

2009-01-04 @ 02:31:02
URL: http://ochrazy.blogg.se/
Postat av: Burken

Hahah vafaan, hade du köpt en triss kan jag nästan lova att du hade vunnit något också!

2009-01-04 @ 15:14:56
URL: http://kanskemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0