jag har huvudvärk och du kan inte lindra den

Helgen är som vanligt oplanerad men jag hoppas det blir något utav den i alla fall.
Ont om pengar också, och jag som behöver lite små pengar till Bloc Party. Och spara en slant till en blixt till kameran, kan inte använda mitt vidvinkelsobjektiv med den blixt jag har nu. Det är fett störigt.

Ikväll hände fan inte mycket fören nu, klockan 9 när Elias ska ta bussen in till stan. Och vi ska till Niklas, vi fick tydligen komma nu.


Inge bilder idag :)

Ha en bra helg

Kommentarer
Postat av: Burken

Hpåll jöäften bög! ställ in uiso eller ta kort på dhagen så går det! Håll käften så sluta gnäll du kan visst ta kort. du vet inte hur bara,,

2009-01-17 @ 01:43:43
URL: http://kanskemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0