omw

Uttråkad just nu, så jag tänkte göra ett blogg inlägg.

Jag, Elias och Alf är i alla fall bokad till Bloc Party nu! ;D Vi har bokat hotell, resa och biljetter nu. Så det är väntan som återstår.
Vi åker på en måndag tror jag det var och kommer fram till sthlm nästa dag, och vi kommer gå runt och glida på stan och checka in på vandrarhemmet och så. Och senare på kvällen kommer vi att se Bloc Party på Cirkus scenen! :)
Jag längtar redan, fast jag längtar mer till yran när crystal castles är! Fast Bloc Party kommer bli grymt kul för att det är i Stockholm också. Så vi kommer hinna glida på stan också.


Sen så har jag beställt en bok på internet. The Beatles Complete Chord Songbook.
Det är en bok med 194 Beatles låtar! Jag är överlycklig, och längtar tills den kommer. Jag hade tänkt att beställa John Lennon bok också, men det får vänta, måste vara försiktig med mina pengar! The Beatles boken är i alla fall 400 sidor också! Helt sjukt.
Aja, vet inte om de finns mer att säga men, funderar på att sova nu, uttråkad och trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0