two steps forward and one step back

Jaduuu, hade tänkt plugga matte i helgen, blev väl bara ett par uppgifter, så det blir väl att plugga på skolan istället. För där får man inte för sig andra saker som att spela gitarr och sitta vid datorn.

Helgen var rolig ända tills SÖNDAG. Söndagar är värre än måndagar
Jag känner att jag börjar tappa det här med bloggen! Har inte så mycket att skriva om längre, och jag fotar inte mycket nu heller för att det känns så tråkigt att bara gå ut och inte veta vad man ska fota. Sen har det inte varit så bra väder heller.

Och om lite mindre än en månad så är det Bloc Party och Stockholm på G! ;D
Kommer bli riktigt roligt
Och när jag ändå pratar om resor så har våran familj planer på att åka till London :D Fan vad jag vill dit alltså.

En vacker bild på oss teknikare ute i vildmarken.

Imorgon är det längdskidor på idrotten. Det kommer nog bli roligt :] får se hur pepp man är bara...


Det känns som att man försöker gå upp för en rulltrappa i motsatt håll.


The Beatles - Good Night!

Kommentarer
Postat av: sanna såklart!

åå underbara teknikare:)

2009-01-26 @ 12:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0