up and down

Har glömt att berätta en sak!

För dem som gillar The Beatles, vilket jag tror dem flesta gör som läser min blogg. Borde lyssna på The Monkees! :P
Dem är ungefär som Beatles och dom är jäkligt bra faktiskt!
The Monkees har också gjort en film, men jag har inte lyckats få tag på den, vet heller inte vad den heter.



Här är en låt. Den heter  The Monkees - The Monkees  eller   The Monkees - Theme song
Dem två namnen förekommer i samma låt. Men jag tror mer på att den heter The Monkees, för dem kallar den nog för Theme song för att de är från filmen.

Om man tycker att dem verkar bra så tycker jag att man ska lyssna på dem här två låtarna nedan. Det är ett måste! För dem här är t.o.m bättre och mer populär!

The Monkees - Daydream Believer
The Monkees - I'm a Believer

Finns såklart fler bra låtar :] men dem här måste man ha hört!



Matte prov på Torsdag också, känner mig inte så pepp för det... Måste plugga rumpan av mig imorgon.

goodnight

Kommentarer
Postat av: sanna såklart!

60-tals musik är bara för mysig, mums!

2009-01-27 @ 23:43:26
Postat av: em

gud vad de var lik beatles!

2009-01-29 @ 22:42:03
URL: http://privatemachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0