yes man

Lite sent påtänkt kanske men, såg den för ett tag sen och jag tycker den är jävligt bra eftersom det är Jim Carrey! :]
För dem som inte gillar honom kanske inte ska se den.
Fast om man bortser från skådespelarna så är själv historien bra tycker jag. Han ljuger och ljuger hela tiden för att få ett "bättre" liv genom att säga "yes" till allt. Men i slutändan så blir allting fel och han ångrar det så mycket. o.s.v. Den sluta i alla fall bra, han blev förlåten och det blev lyckligt.



Annars har jag fan ont om bilder igen, och lite saker att skriva om :(
Kemi kan ta sig i stjärten i alla fall, hatar det.

Och som vanligt vet jag inte vad som händer i helgen, men det blir nog bra

Och min Beatles bok har fortfarande inte kommit </3

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag tycker man ska se den, även om man inte gillar Jim Carrey. Den visar ju trots allt en bättre och nedtonad sida av honom.

2009-01-22 @ 17:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0