Extreme Makeover

Kan ju säga att det har hänt mycket sedan i Fredags, allt från att dricka och raka av skallen...
I Fredags drack jag och invigde senare krogen, fett rolig förfest hos Mattias också! Men innan det var vi hemma hos Elias och snaggade oss...
Jag ångrar det på sätt och vis, jag ville ju PRÖVA och se hur det blir, och samtidigt ville jag inte för att det tar sån tid att spara ut! Men nu är det gjort i alla fall, och jag hoppas på att få någolunda längd på håret tills julen! Då funderar jag på att skaffa tuppkam :)
Och idag när jag duschade så kunde jag inte bestämma mig för vad för skägg jag skulle skaffa! Men jag tänkte pröva något nytt till mitt nysnaggade hår, så det fick bli mustasch med soulpatch, HAHAH. Jag tycker själv att det inte ser så bra ut... Men det får väl växa ut som håret

Ikväll ska jag försöka mig på lite plugg, fast man har ju haft bättre saker för sig. Och vill hellre göra annat!

Kommentarer
Postat av: brallan

hur snyggt som helst me soulpaaaaaatch och mustaaaaaasch

2009-11-03 @ 22:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0