I'll get you

Nyårsafton hade sina upp och nedgångar. Men Viktors förfest va bäst på länge må jag säga! God mat, trevligt folk, dans och svett!
Vi drog in till stan vid tolvslaget för att fira nyåret. Jag förväntade mig att det skulle vara fyrverkeriföreställning men det va bara några små raketer som sköts, och vi stod ute och frös som FAN. Så jag och Elias drog på O'Learys, vi stod i kö minst en halvtimme för att komma in och inget dansgolv va öppet konstigt nog. De fanns en liten fläck där alla dansa, de va trångt. Jag och Elias satt vid bardisken och drack och shota, jag bjöd Elias på 2 shots också.

Och nu är klockan snart tolv igen, och jag är fortfarande bakis, det blev på tok för mycket igår! Det blev totalt 12 cider, 3 shots och så fick jag smaka av en massa också.

Ingen nyårspuss eller löfte, som vanligt! Och en massa fyllosamtal och SMS! Man har väl haft tur med att inte säga något olämpligt vilket är lätt hänt när man är full!

Inga bilder från kvällen tyvärr!



yeah, or you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0