Mum

Jag måste försöka vända tillbaka dygnet, har ingen bra rutin just nu tycker jag! Vore sjukt jobbigt att vända dygnet precis innan skolan också.
Det kändes skönt med nyår på en Torsdag för det kändes som en Fredag. Och varje dag sedan nyår har jag trott att det har varit en dag före, men ICKE, så det känns som att jag har tjänat en dag! :)
Hoppas jag fick ihop den där meningen så att ni förstår, tog mig ett tag att skriva den... haha

Idag spådde min morsa mig i alla fall, och jag tror att det STÄMMER. Det känns så i alla fall, och jag har en viss tro på spådom för de känns som att det alltid passar in på ens "problem" eller tillfälliga val o.s.v.

Jag hoppas det stämmer, om det är sant och går!  Och jag tänker INTE avslöja vad det är för något, men jag kan säga vad jag fick för spådom.
Jag fick tre kort, varav två av dem nästan var likadana. De sade att jag skulle lyssna på mig själv och min inre röst, och att jag inte skulle ta hjälp eller få råd av andra människor/kompisar. Alltså ta mina egna beslut och känna efter vad jag tycker.
Och det tredje kortet hade något med moral att göra, men jag förstod nog aldrig vad det betydde, men den inledde med kärlek och livstil typ.





OKEJ, jag saknar mitt hår lite, för då kunde man ruffsa till det som Elisabeth gör!!


Kommentarer
Postat av: els

ja, det går inte lika bra att ruffsa balonger i håret när det är kort + att dom inte fastnar lika bra i taket då. Vad tänkte du på Kim? :O

2010-02-14 @ 02:39:22
URL: http://elssiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0