I've got every reason on earth

När man är arbetslös vill man ha jobb. När man har jobb vill man vara arbetslös, eller näe. Man vill vara ledig i alla fall. Man ser fram emot och uppskattar helgen mer då.
Jag funderar. Men har nog redan bestämt mig för att köpa en. Hittade en fiol på blocket för 1000 kr, den såg riktigt fräsch ut. Och på måndag ska jag köpa lite vinylskivor :)))
Ser fram emot helgen, det ska blir roligt med valborg tror jag. Blir det bra väder så blire grill och pilsner mer grabbarna.
Och forum nästa vecka!! Första året jag ska dit så det ska bli spännande, utklädnad blir från filmen "A Clockwork Orange" tillsammans med Markus.
Trodde de skulle bli 3:e gången gillt, och nu när det kändes så bra så blev det inte av nu heller. less...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0