Stockholm

Jag hade inte direkt skriva något men..

Det här är min lya i Stockholm. Jag har varit på IKEA, monterat möbler och gjort massa annan skit.
Min föräldrar kom ned för att hjälpa till med frakt och sånt. Dom kom ned till Stockholm i Torsdags, och åkte idag "Lördag". Då lägenheten äntligen blev klar!!
Här kommer lite bilder:))

Klicka på bilderna för större storlek!


Vardags/sovrum

Köket


Badrummet, med badkar faktiskt!

Hallen


Bildkvaliten kanske inte är den bästa men jag hade varken blixt eller stativ, så det får duga :)

haagen

Kommentarer
Postat av: beundrarn

fint du bor snyggiz :)

2011-07-02 @ 21:06:14
Postat av: emelie

fan vad fint! lite avis då

2011-07-03 @ 21:32:33
URL: http://privatemachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0