WTF

Har precis fått en provanställning på ett bokningsbolag för artister som är relativt känd. Men också okända artister som vill komma ut på scen och visa upp sig (syns man inte, så finns man inte). Så som jag förstår det så är vissa artister internationellt känd i vissa städer, utifrån vad bandet/artisten är nischad till.
 
Det ska bli otroligt roligt och lärorikt att få chansen till det här jobbet. Sen hoppas jag verkligen på en fast anställning efter dessa två månader, så kan man börja styra upp sin vardag lite bättre. Då tänker jag rent ekonomiskt och rutinmässigt. Jag har nämligen väldigt lätt att falla in i dåliga rutiner.
 
 
 
Jag har bott i Stockholm i ganska exakt två år nu. Det känns helt sjukt att tiden går så fort och ändå är det mycket man vill göra som man fortfarande inte har fått chansen till.
Ser fram emot en resa inom snar framtid också. Men vill även ta jägarlicens, fjällvandra, fiska lite. Leva livet :)
 
Känns också sjukt overkligt att JAG ska på 30 årskalas på Gotland om typ... 2-3 veckor? Hoppas ju självklart på att jag får tid över från min provanställning för att göra detta. Skulle vara sjukt kul att fira honom, men dessutom att Gotland är så jävla fint.
 
Nog med skitsnacket, nu orkar jag inte skriva mer. Hejdåååååå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0